Založ si blog

Robia šaty človeka?

Každý z nás si utvára mienku o človeku hneď od začiatku. Avšak často nie je správna. Veď čo už môžte povedať o človeku na prvý pohľad? Maximálne zhodnotiť jeho účes, oblečenie, či je škaredý, či pekný prípadne postoj či chôdzu. Z tohoto sa však dá veľmi ľahko urobiť nesprávny záver a väčšina ľudí je dnes lenivá na to aby si vytvorili mienku o človeku až keď „otvorí ústa“. Takto vzniká i rasizmus, xenofóbia či podobné kraviny. Nehovorím, že každý kto si vytvára mienku o človeku z prvého pohľadu má nejakú z týchto „diagnóz“ (podľa mňa je to niekedy už vážne na diagnózu). I ja takto predbežne zhodnotím človeka, no naozaj iba predbežne. Vždy svoje závery mením po hlbšom poznaní človeka a je mi vážne ľúto, že väčšina dnešnej populácie je natoľko lenivá aby učinila podobne (česť výnimkám).

Na čele, bez dažďa

28.03.2011

Išiel som sa prejsť perejami div(n)okej rieky v márnej nádeji, že príde dážď. Ale on neprišiel. A tak so znamením idiota na čele, sa vraciam medzi tie bezútešné tehly. Do toho prázdna, prázdna ako v (mojom) živote. Kým vytrhneš mi srdce a roztrháš/pošliapeš ho. (nehodiace sa prečiarkni) Potom počkáš, kým mi naspäť dorastie ako pečeň Prométheovi, a s [...]

Zatiaľ

28.07.2010

„Bože, to je zima“ preblesklo mu hlavou, „počkať, nie je to voda? Panebože ja sa utopím!“ Zbesilo začal máchať rukami okolo seba, dochádzal mu dych a išlo mu roztrhnúť pľúca. Prinútil sa otvoriť oči, niekto nad hladinou sa k nemu približoval.“No tak rýchlo ma vytiahnite!“V tom sa jeho prianie splnilo. Nikto ho však nevytiahol, voda (alebo [...]

Do minulosti, prosím. (časť 4.)

24.06.2010

Prepol na hlasný hovor pretože telefón nedočiahol až na gauč. Položil si hlavu do dlaní a nahlas sa nadýchol. Na druhej strane niekto zdvihol telefón. „Dobrý deň, tu je Kornel už som to dokončil“ povedal s námahou. „Dobre, niekoho za vami pošleme“ povedal hlas na druhom konci. Kornel mal nepríjemný pocit v žalúdku už teraz a sám pochyboval či bude mať dosť [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 16963x
Priemerná čítanosť článkov: 1414x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy