Založ si blog

Úvod

Prečo pohľady? Lebo pohľady na rôzne veci majú rôzny ľudia rozdielne a naša rozdielnosť nás robí rovnakými. Je zaujímavé ako sa líšia názory ľudí i keď sú z jednej kultúry, rodiny, pracoviska či bytu. Ja by som rád napísal niečo tích svojich.

Na čele, bez dažďa

28.03.2011

Išiel som sa prejsť perejami div(n)okej rieky v márnej nádeji, že príde dážď. Ale on neprišiel. A tak so znamením idiota na čele, sa vraciam medzi tie bezútešné tehly. Do toho prázdna, prázdna ako v (mojom) živote. Kým vytrhneš mi srdce a roztrháš/pošliapeš ho. (nehodiace sa prečiarkni) Potom počkáš, kým mi naspäť dorastie ako pečeň Prométheovi, a s [...]

Zatiaľ

28.07.2010

„Bože, to je zima“ preblesklo mu hlavou, „počkať, nie je to voda? Panebože ja sa utopím!“ Zbesilo začal máchať rukami okolo seba, dochádzal mu dych a išlo mu roztrhnúť pľúca. Prinútil sa otvoriť oči, niekto nad hladinou sa k nemu približoval.“No tak rýchlo ma vytiahnite!“V tom sa jeho prianie splnilo. Nikto ho však nevytiahol, voda (alebo [...]

Do minulosti, prosím. (časť 4.)

24.06.2010

Prepol na hlasný hovor pretože telefón nedočiahol až na gauč. Položil si hlavu do dlaní a nahlas sa nadýchol. Na druhej strane niekto zdvihol telefón. „Dobrý deň, tu je Kornel už som to dokončil“ povedal s námahou. „Dobre, niekoho za vami pošleme“ povedal hlas na druhom konci. Kornel mal nepríjemný pocit v žalúdku už teraz a sám pochyboval či bude mať dosť [...]

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 16931x
Priemerná čítanosť článkov: 1411x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy