Založ si blog

Na čele, bez dažďa

Išiel som sa prejsť

perejami div(n)okej rieky

v márnej nádeji, že príde dážď.

Ale on neprišiel.

A tak so znamením

idiota na čele,

sa vraciam medzi tie bezútešné tehly.

Do toho prázdna,

prázdna ako v (mojom) živote.

 

Kým vytrhneš mi srdce

a roztrháš/pošliapeš ho. (nehodiace sa prečiarkni)

Potom počkáš,

kým mi naspäť dorastie

ako pečeň Prométheovi,

a s úsmevom na perách to urobíš znova.

 

A povieš mi, že to je aj tak moja vina

a ja Ti po stý raz možno aj uverím

a možno som TI aj uveril

a možno je to pravda.

Zatiaľ

28.07.2010

„Bože, to je zima“ preblesklo mu hlavou, „počkať, nie je to voda? Panebože ja sa utopím!“ Zbesilo začal máchať rukami okolo seba, dochádzal mu dych a išlo mu roztrhnúť pľúca. Prinútil sa otvoriť oči, niekto nad hladinou sa k nemu približoval.“No tak rýchlo ma vytiahnite!“V tom sa jeho prianie splnilo. Nikto ho však nevytiahol, voda (alebo [...]

Do minulosti, prosím. (časť 4.)

24.06.2010

Prepol na hlasný hovor pretože telefón nedočiahol až na gauč. Položil si hlavu do dlaní a nahlas sa nadýchol. Na druhej strane niekto zdvihol telefón. „Dobrý deň, tu je Kornel už som to dokončil“ povedal s námahou. „Dobre, niekoho za vami pošleme“ povedal hlas na druhom konci. Kornel mal nepríjemný pocit v žalúdku už teraz a sám pochyboval či bude mať dosť [...]

Do minulosti, prosím. (časť 3.)

24.06.2010

Ráno vstal neskôr ako zvyčajne. Raňajky už mal nachystané. Mal totižto nastaveného robota na 7 ráno ale dnes si prispal. Naraňajkoval sa ako vždy. A potom už iba nedočkavo čakal na pána Mrkvičku. Asi o polhodinu zazvonil zvonček u dverí. Kornel sa zdvihol a šiel otvoriť. Ako očakával stál v nich pán Mrkvička. „Dúfam že ste sa už rozhodol“ povedal vážnym [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 16928x
Priemerná čítanosť článkov: 1411x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy